jueves, 12 de septiembre de 2019

¿QUÉ YE ESO DE QUE LA VIRXE DE COVADONGA TIEN VOCACIÓN D'ASTURIANÍA, BARBÓN?

Lazarillo

El diario La Voz de Asturias tiene a diario información y opinión publicadas en asturiano y quizá por asturianía ha querido incluir en ellas la noticia de la que es protagonista la asturianía virginal a cuenta del nuevo presidente Barbón (PSOE), después de haber presidido  la ceremonia religiosa el pasado día de Asturias (8 de septiembre) en la basílica de Covadonga: 
El presidente del Principáu, el socialista Adrián Barbón, esplicó esti miércoles que foi a la misa de la Santina como xefe del Executivu y como respetu a la Virxe de Cuadonga, «dalgo que tresciende de ser un elementu de vocación relixosa» al tener «vocación s'asturianía». Asina respondió a delles de les crítiques pola so asistencia a la misa en Cuadonga'l 8 de setiembre, Día d'Asturies. «Asistí como xefe del Executivu asturianu y non por decisión personal al recibir una invitación como cargu institucional», señaló. Nesi sentíu, recordó que «ye una tradición» que «instauró'l presidente socialista, Rafael Fernández, y dende entós siguiéronla tolos presidentes del Principáu». Barbón sostién qu'esta tradición «nun ye una muestra de respetu a quien ocupa nesi momentu'l cargu d'Arzobispu nin a la Ilesia sinón que ye un respetu a la Santina (Virxe de Cuadonga), dalgo que tesciende de ser un elementu de vocación relixosa. Tien vocación d'asturianía».«Acepto toles crítiques pero dexé claro que la posición del Gobiernu d'Asturies ye aconfesional y con un programa qu'apuesta pol feminismu y por que la sociedá avance en derechos».
Brevemente, Barbón, te van estas dos preguntas para que las respondas como militante del PSOE monáquico/republicano y presidente del gobierno regional que representa a todos los asturianos sin distinción de ideas y creencias:  ¿Concibes a un arzobispo como el de tu diócesis o cualquier otra diócesis de España asistiendo por respeto a un acto feminista y aconfesional? Si con esta respuesta quizá no tengas ninguna duda, puede que ontológiacemente te asalte alguna que otra al responderme a la que sigue: ¿Qué ye eso de que la virxe de Covadonga tien vocación d'asturianía? Item más: ¿Qué demontres ye l'asturianía, Barbón?

PS. Por cierto, hasta el día de la fecha no tenemos noticia de que el artículo enviado el pasado día 9 por el presidente de Asturias Laica al diario La Nueva España, criticando la presencia de Barbón en la misa de Covadonga, haya sido publicado por este periódico.En este caso la falta de respeto se llama vulneración de la libertad de expresión.

                 DdA, XV/4274                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario